Self-Checkout. Raport kasy samoobsługowe

Raport Self-Checkout Loss ECR wymienia przyczyny strat na kasach samoobsługowych w pierwszej kolejności wskazując na zamianę produktu na tańszy w obsłudze interfejsu kasy. Dzieje się to wtedy gdy klient po umieszczeniu towaru na wadze ma kilka dostępnych opcji wyboru.

Autorzy raportu Self-Checkout Loss ECR wskazują również na tzw. błąd wielu odmian, polega on na kilkukrotnym skanowaniu jednego kodu dla podobnych do siebie towarów w celu skrócenia czasu pobytu przy kasie.

Raport Self-Checkout Loss ECR wymienia również takie przyczyny strat jak: zamianę kodu kreskowego na inny o niższej wartości, odejście od kasy przed zakończeniem transakcji czy błędy promocji.

Autorzy raportu zwracają także uwagę na konflikty przy kasach samoobsługowych na które przyczynia się m.in. nieuporządkowana kolejka, zatory w strefie SCO, niewygodne i nieefektywne procedury. Mogą one również przyczyniać się powstaniu strat.

>>>raport<<<

źródło: ecrloss.com

Powrót do strony głównej