Szkoła Główna Handlowa oraz Checkpoint Polska przygotowały raport pt. „Barometr straty w handlu detalicznym w Polsce 2025”. To pierwsze w Polsce opracowanie oparte wyłącznie na danych i doświadczeniach rodzimego sektora retail. Raport powstał w odpowiedzi na rosnący problem kradzieży w handlu, wskazując zarówno przyczyny zjawiska, jak i obszary jego występowania.
To wartościowy zbiór informacji, z którego czytelnik dowie się m.in.:
- o ekonomicznych, psychologicznych i społecznych uwarunkowaniach kradzieży,
- o profilu sprawców, ich organizacji i stosowanych metodach działania,
- jakie kategorie produktów najczęściej padają celem kradzieży,
- jakie rekomendacje kierowane są do małych i dużych sieci handlowych.
Zawarte w raporcie dane wypełniają dotychczasową lukę wiedzową, ponieważ dotąd brakowało publikacji przedstawiających tak szeroki i praktyczny obraz strat w polskim handlu. Dlatego opracowanie to stanowi istotny wkład w budowanie świadomości przyczyn i skutków zjawiska.
Zachęcam do zapoznania się z raportem. To obowiązkowa lektura dla osób zarządzających stratami, właścicieli i zarządców sklepów.
Autor bloga o bezpieczeństwie w handlu.
Tworzę treści z pasji i doświadczenia.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

2 komentarze do “Barometr straty w handlu detalicznym w Polsce 2025”
Możliwość komentowania została wyłączona.